Saturday 4 May 2013

ဗုဒၶဘာသာမ်ားအတြက္ အျမင္မရွုင္းသည့္ေမးခြန္းမ်ား အပိုင္း ၁


၁။ လူသားအစ ျဗဟၼာက ဆိုက ျဗဟၼာအစ ဘယ္ကပါလဲ အက်ိဳးအေၾကာင္း ခိုင္လံုစြာျဖင့္ ေျဖၾကားေပးပါ။
လူသားအစ ျဗဟၼာကသည္ အိႏၵဴ၀ါဒျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဟိႏၵဴဘာသာ၀င္မ်ားကိုသာ သြားေရာက္ေမးျမန္း ပါေလ။

၂။ ကံတရားအတိုင္း လူသည္ ခံေနရပါက အရင္ဦးဆံုးကံမရွိမီ အဘယ္က ကံေရာက္လာပါသနည္း။
မည္သည့္အရာမွမရွိမီဆိုသည့္အခ်ိန္သည္ ဗုဒၶဘာသာတြင္မရွိပါ။ သံသရာသည္စက္၀ိုင္းကဲ့သို႕ အစအဆံုးမရွိျခင္းျဖစ္ရကား..``အရင္ဦးဆံုး´´ဆိုသည္မွာ ဗုဒၶဘာသာတြင္မရွိပါေခ်


၃။ ေဂါတမသည္ ဘုရားအျဖစ္ ဆုပန္ရာတြင္ ဘုရားကိုလည္း ဖူးေတြ႔မွ ဆိုေသာေၾကာင့္ ဦးဆံုးဘုရားသည္ အဘယ္ဘုရားထံမွာ ဆုပန္ခဲ့သနည္။
မည္သည့္အရာမွမရွိမီဆိုသည့္အခ်ိန္သည္ ဗုဒၶဘာသာတြင္မရွိပါ။ သံသရာသည္စက္၀ိုင္းကဲ့သို႕ အစအဆံုးမရွိျခင္းျဖစ္ရကား..``အရင္ဦးဆံုး´´ဆိုသည္မွာ ဗုဒၶဘာသာတြင္မရွိပါေခ်။

၄။ ရုပ္၊ နံ မရွိဆိုေသာ ရူပ ဘံု၊ အရူူပဘံုမွ ရုပ္မွရွိ၊ နာမ္မရွိသည္ကို အဘယ့္ေၾကာင့္သတၱ၀ါဟု သက္မဲ့ကို သံုးသနည္း။ သက္မဲ့သည္ သတၱ၀ါ မဟုတ္။ အေၾကာင္းျပခ်က္ ခိုင္လံုစြာႏွင့္ေျဖၾကားေပးပါ။
ဗုဒၶဘာသာအယူအဆအရ..ကၽြႏ္ုပ္တို႕၏ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးသည္ပင္လ်င္ ခႏၶာငါးပါးအစုအေ၀း.. ရုပ္အစုအေ၀း (Matter) အျဖစ္သာမွတ္ယူထားပါသည္။ သက္မဲ့သည္၊ သက္ရွိသည္ ဟု မည္သည့္သုတၱံတြင္မွ. .မေဟာထား ပါ။ သက္ရွိျဖစ္ေစ၊ သက္မဲ့ျဖစ္ေစရုပ္အစုအေ၀းသာလ်င္ျဖစ္သည္။

၅။ လူသည္ သဘာ၀ အေလွ်ာက္ ေပၚလာပါက အဘယ့္ေၾကာင့္ ငရဲေနာင္တမလြန္ ရွိရန္လိုပါသနည္း။
ဗုဒၶျမတ္စြာသည္...လူသည္သဘာ၀အေလ်ာက္ေပၚသည္၊ ဖန္ဆင္း၍ေပၚသည္ ေလဥဥ၍ေပၚသည္ စသျဖင့္..
လူ၏ျဖစ္ေပၚပံုကို ဋီကာခ်ဲ႕ထားေသာ ၿဖီးျဖန္းမႈမ်ားျဖင့္ တရားဓမၼကို တံဆာဆင္ထားျခင္းမရွိပါ။ သံသရာမွ လြတ္ေျမာက္ေၾကာင္းတရားကိုသာ ေဟာျပခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ကံ၊ ကံ၏ အက်ိဳးဟူေသာ..မိမိစိုက္ပ်ိဳးေသာ အပင္ကို မိမိရိတ္သိမ္းရမည္ဆိုေသာ.. သဘာ၀၏ က်ိဳးေၾကာင္းညီညြတ္မႈကို...ေဟာျပခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
လိုအပ္ခ်က္ေၾကာင့္ငရဲေပၚလာျခင္းမဟုတ္သလို၊ ငရဲေပၚလာေသာေၾကာင့္လည္းေနာင္ဘ၀ရွိျခင္းမဟုတ္ပါ။
မိမိ၏ ေကာင္းမႈ၊ မေကာင္းမႈေပၚမူတည္၍သာ..ခံစားရေသာ ဒုကၡ၊ သုခကိုသာ ငရဲ၊ နတ္ျပည္ စသည္ျဖင့္ ဘံုဘ၀ကြဲျပားသြားျခင္း ျဖစ္သည္။

၆။ မိမိကိုသာ အားကိုရာဆိုက ဘုရားမွတပါး အားကိုးရာ မရွိဟု အဘယ့္ေၾကာင့္ေျပာၾကပါသနည္း။
ဆိုရိုးစကားသာလ်င္ျဖစ္သည္။ ဘုရားေဟာမဟုတ္ပါေခ်။ ဗုဒၶတရားေတာ္မ်ားသည္ ငါကိုသာလ်င္ ကိုးကြယ္ပါ။ ငါသာလ်င္ကယ္မမည္ ငါကယ္မမွအျပစ္မွလြတ္မည္ဟူေသာ အေၾကာက္တရားျဖင့္ယံုၾကည္မႈ ကိုတည္ေဆာက္ထားျခင္းမဟုတ္ပါ။

၇။ ပုထုဇဥ္သည္ အဘယ္သို႔ ဘုရား အထူးခံျခင္းကို ႏွစ္သက္ေသာေၾကာင့္ အျပစ္မျဖစ္ရသနည္း။အျပစ္ျဖစ္ျခင္းမျဖစ္ျခင္းသည္၊ ပုထုဇဥ္၏ ကာယကံ၊ ၀စီကံ၊ မေနာကံဟူေသာ ကံသံုးပါး၏ ေစစားရာအလိုက္
အျပစ္ျဖစ္သည္၊ မျဖစ္သည္ဟူေသာ အက်ိဳးသက္ေရာက္မႈျဖစ္ျခင္းျဖစ္သည္။ ပုထုဇဥ္တိုင္းအျပစ္ကင္း သူမ်ားမဟုတ္ၾကသလို၊ခရစ္ယာန္ကဲ့သို႕..အျပစ္သားမ်ားခ်ည္းမဟုတ္ၾကပါ။ ေစာင့္ထိန္းႏိုင္မႈေပၚမူတည္၍သာ ..အျပစ္ အနည္းအမ်ား၊ ကြာျခားၾကျခင္းျဖစ္သည္။

၈။ မၾကံစည္အပ္ဟု ဆိုလွ်က္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ရာေက်ာ္တန္ျဖင့္ ေဂါတမဘုရားဟု ကိုးကြယ္ၾကသနည္း။သံုးရာတန္မက၊ သံုးက်ပ္ပဲတန္ေစကာမူ... ဘုရား၏ဥာဏ္ေတာ္ႏွင့္တရားေတာ္ကို. ..ေလးစားရိုေသ သမႈျပဳၾကျခင္းျဖစ္သည္။ရုပ္ထု၊ ရုပ္ပံုကို..အရိုအေသေပးျခင္းမဟုတ္၊ ဂုဏ္ေတာ္၊ ဥာဏ္ေတာ္ကို အရိုအေသေပးျခင္းျဖစ္သည္။(ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေၾကးရုပ္ကို အရိုအေသေပးျခင္းမဟုတ္၊ ဗိုလ္ခ်ဳပ္၏ ကိုယ္က်ိဳးစြန္႕အနစ္နာခံျခင္းကိုအရိုအေသေပးျခင္းျဖစ္သည္)ခြဲျခားနားလည္သင့္ပါသည္။

၉။ ေဂါတမက “ငါ့ေျပာသလိုက်င့္ပါဟု´´ဆိုလွ်က္ အဘယ့္ေၾကာင့္ မက်င့္ဘဲ ကိုးကြယ္ေနသနည္း။
ကိုးကြယ္ျခင္းဟူသည့္အဓိပၸါယ္ကို မည္သို႕နားလည္ပါသနည္း။ ထိုင္ရွိခိုးသည္ကို ကိုးကြယ္သည္ဟု ဆိုလိုပါသလား။ျမတ္ဗုဒၶ၏ ဥပမာအရဆိုရေသာ္..လက္ဖ၀ါးေပၚက..သဲႏွင့္..ဂဂၤါျမစ္၀ွမ္းသဲေသာင္ျပင္ပမာဏကြာျခားသကဲ့သို႕
တရားဓမၼ အႏွစ္သာရကိုသိသူသည္ ရွားပါးလွပါသည္။ ထိုကဲ့သို႕ကြဲျပားေနျခင္းသည္ တန္ဘိုး မျဖတ္ႏိုင္ေသာ..ဗုဒၶတရားေတာ္မ်ား၏ ခၽြတ္ေခ်ာ္တိမ္းေစာင္းမႈမဟုတ္ပါ။လူသားမ်ား၏ မိုက္မဲ မႈ သာလ်င္ျဖစ္သည္။

၁၀။ နိဗၺာန္ဟူသည္ ရွိသည္၊ မရွိသည္ ေဂါတမက မေျပာဟု ေျပာလွ်က္ႏွင့္ အဘယ့္ေၾကာင့္ မွန္းေမွ်ာ္ေနသနည္း။

ေမးခြန္းမွားေနပါသည္။ ဗုဒၶျမတ္စြာသည္ သံသရာကိုအစြန္းမထင္ဟုသာေဟာေတာ္မူခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။
နိဗၺာန္မရွိဟု မေဟာၾကားခဲ့ပါ။

၁၁။ သတၱတဒိဌိ ႏွင့္ ဥေစၧဒဒိဌိအၾကားမွာ ေနသည္ဆိုရံုျဖင့္ သံသရာက လြတ္မည္ေလာ။
ဧဟိပႆိေကာ (လာပါ၊ ရႈပါ၊ က်င့္ၾကံပါ) ဟူေသာ ရဲရင့္ေသာ တရားစကားေနာက္တြင္.. မည္သည့္ဆင္ေျခမွမရွိပါေျခ။ကိုယ္တိုင္သိလိုက၊ ကိုယ္တိုင္လုပ္မွသိမည္။

၁၂။ အဘယ့္ေၾကာင့္ “လူေသလူျဖစ္ကို မယံုပါဘဲ´´ ရွင္ဥကၠဌ ၏ ေက်ာက္ကြင္းကို ကြက္က်ား ဆြဲကိုင္ေနသနည္း။

ယံုသင့္သည္ကိုယံု၍ မယံုသင့္သည္ကို မယံုျခင္းျဖစ္သည္။ ပုဂၢိဳဟ္စြဲကင္းျခင္းျဖစ္သည္။ ရွင္ဥကၠ႒၏ စာတစ္အုပ္ကိုဖတ္ဖူးရံုမွ်ျဖင့္..တရားအားလံုးကိုယံုၾကည္ျခင္းသည္။ မိုက္မဲျခင္းသာလ်င္ျဖစ္သည္။

၁၃။ နိဗၺာန္ေရာက္ဘူးသူမ်ား၏ အမည္လိပ္စာမ်ားကို သိပါက ေျပာျပပါ။
မသိပါ။ လြန္စြာဥာဏ္ရည္ႏုံ႕နဲ၍ အဆင့္အတန္းနိမ့္က်ေသာ ေမးခြန္းသာလ်င္ျဖစ္သည္။

၁၄။ အရွင္ဥာဏ၏ “ သူမဟုတ္ေသာ သူ၀င္စားသည္´´ ဆိုေသာ စကားက မာရ္နတ္၏ လွည့္ကြက္ျဖင့္လွ်က္ အဘယ့္ေၾကာင့္ မႈိင္းတိုုက္ထားေသာ သံသရာကို ယံုၾကည္ေနရသနည္း။
မရွင္းပါ။ ရွင္းလင္းေအာင္တဖန္ျပန္၍ေမးျမန္းပါ။ ေျဖဆိုပါမည္။

၁၅။ သိပၸံသည္ ဗုဒၶ၏ ေဟာခ်က္မ်ားကို မမွန္ကန္ေၾကာင္း သက္ေသျပေနခ်ိန္တြင္ သိပၸံမွားေၾကာင္း သက္ေသျပေပးပါ။
အဘယ္အခ်က္မ်ားသည္ မွားယြင္းေနပါသနည္း။ မွားယြင္းေနသည့္အခ်က္မ်ားကို..လက္ေတြ႕ေရးျပပါ။  လက္ေတြ႕ တစ္ေၾကာင္းခ်င္းေျဖပါမည္။

၁၆။ ငါသည္သင့္ကို မကယ္ႏိုင္ဟု ဆိုေသာ ေဂါတမအား အဘယ့္ေၾကာင့္ ေန႔ရက္စဥ္ ေတာင္းဆုပန္ေန ပါသနည္း။
ဗုဒၶဘာသာ၏ ဆုေတာင္းျခင္းသည္...မိမိ၏ ရည္ရြယ္ခ်က္ကို ဘုရားထံတြင္သက္ေသခံျခင္း တစ္မ်ိဳး ပင္ျဖစ္သည္။ တစ္နည္းဆိုေသာမိမိေလးစားေသာ ပုဂၢိဳဟ္တစ္ေယာက္၏ေရွ႕တြင္ remind လုပ္ျခင္း သာလ်င္ျဖစ္သည္။
မိမိလိုဘအတြက္ဆုေတာင္းသူမ်ားမွာ..မိုက္မဲေသာသူမ်ားသာလ်င္ျဖစ္သည္။ ဂဂၤါျမစ္ဥပမာကဲ့ သို႕ပင္ျဖစ္သည္။

၁၇။ ရုပ္တုဟူသည္ အသက္မရွိသည္ကို ကေလးပင္ သိသလို ၊ မၾကံစည္ အပ္ေၾကာင္း ေဂါတမက ေျပာ လွ်က္ႏွင့္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ၾကံစည္သနည္း။ရုပ္ထုကိုကိုးကြယ္ျခင္းမဟုတ္၊ ရည္မွတ္ကိုးကြယ္ျခင္းသာလ်င္ျဖစ္သည္။ ဘုရား၏အမွတ္အသား၊ ပံုတူ၊ ကို ဘုရားအျဖစ္ရည္မွတ္ကာ... အေလးအျမတ္ျပဳျခင္းျဖစ္သည္။ ရွင္းလင္းနားလည္ေစခ်င္သည္။

၁၈။ မၾကံစည္အပ္ေသာ အရာ ေလးပါးတြင္ ပါလွ်က္ႏွင့္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ဘုရားကို ကစားစရာ သဖြယ္ ေတြး ဆျပဳ အား မတရားသျဖင္ ျပဳလိုပါသနည္း။

ရိုးရာဓေလ့ႏွင့္ ဘာသာတရားကို...ခြဲျခားနားလည္ေစခ်င္သည္။ အကယ္၍ ရုပ္ထုထုေသာအတတ္ မေပၚေပါက္ခဲ့လ်င္လည္း..ဘုရားအျဖစ္အမွတ္သညာတစ္ခုခုကို အရိုအေသေပးၾကမည္ သာလ်င္ျဖစ္သည္ ။ ေစာ္ကားလိုေသာစိတ္ထားျဖင့္..အတုျပဳလုပ္ျခင္းမဟုတ္ပါေခ်။ ရည္မွတ္ကိုးကြယ္ျခင္းသာလ်င္ျဖစ္သည္။ ရုပ္ထုကိုးကြယ္သူမ်ားသည္ ငရဲသို႕ေဂ်ာင္းရမည္ဟူေသာ ႏွပ္တြဲေလာင္းဘ၀က အေသမွတ္ခဲ့ေသာ.. တရားျဖင့္ ..အရာရာကို ခ်ိန္ထိုးေနျခင္းသည္..လြန္စြာဥာဏ္နည္းလွေပသည္။

၁၉။ သမၼာဒိဌိမွသာ မွန္သည္ျဖစ္ေသာ္လည္း အဘယ့္ေၾကာင့္ မသမာေသာ နည္းျဖင့္ ဘာသာေရးတြင္ ခုတံုးလုပ္ေနၾကသနည္း။
သူ႕ျပဳေသာကံ..သူ႕ထံျပန္ပါလိမ့္မည္။မေကာင္းသူသည္မေကာင္းသည့္အေလ်ာက္..လမ္းလြဲသူသည္..လမ္းလြဲ သည့္အေလ်ာက္ သူ႕လမ္းသူသြားပါလိမ့္မည္။ ထိုသူမ်ားေၾကာင့္ စစ္မွန္ေသာတရားေတာ္သည္ ..ေသြဖည္သြာျခင္းမရွိပါ။

၂၀။ အသွ်င္ နႏၵေရးသာ ဘေလာဂ္မ်ားမွ အေမးမ်ားအား ရွင္းလင္းစြာ ေျဖၾကားေပးပါ။
ပလန္းနက္သို႕ကူးယူတင္ေပးပါ..ေျဖၾကားပါမည္။

၂၁။ ေဂါတမ၏ တထြာသည္ သာမန္ ေယာက်ၤားၾကီး သံုးေထာင္ဆိုေသာေၾကာင့္ အကယ္ပင္ အဘယ့္ေၾကာင့္ သမိုင္းတြင္ မရွိခဲ့ပါသနည္း။
ဟုတ္လ်င္ဟုတ္ပါလိမ့္မည္။ မဟုတ္လ်င္လည္..လြဲပါလိမ့္မည္။ ခႏၶာကိုယ္ႀကီးျခင္း၊ေသးျခင္းသည္ သဗၺညဳတဥာဏ္ေတာ္၏ အေရာင္အ၀ါကို..ေမွးမွိမ္ႏိုင္လိမ့္မည္မဟုတ္ပါ။ တရားေတာ္မ်ားသည္ လည္းေျပာင္းလဲသြားမည္မဟုတ္ပါ။ပုဂၢိဳဟ္ကိုစြဲရန္မဟုတ္၊ တရားေတာ္ကိုလိုက္နာရန္သာရွိသည္။

၂၂။ ေဂါတမ၏ အျခား မယားမ်ား အဘယ့္ေၾကာင့္ ျမဳတ္ကြယ္ထားၾကသနည္း။
ေဂါတမဘုရားကို ကိုးကြယ္ျခင္းသည္.မယားမ်ားေသာေၾကာင့္မဟုတ္ေသာေၾကာင့္... တရားေတာ္မ်ား တြင္မပါ၀င္ျခင္းမွာ မဆန္းပါေျခ။ မယားမ်ားသူမ်ားကိုကိုးကြယ္လိုပါက ျပည့္တန္ဆာေခါင္းမ်ားကို ကိုးကြယ္ ရန္သာရွိသည္။

၂၃။ ျမင့္မိုရန္ေတာင္ဟူသည္ ယေန႔ေတြ႔ျမင္ႏိုင္ျခင္း အဘယ့္ေၾကာင့္ မရွိရသနည္း။
သီဟိုရ္ ဗုဒၶဘာသာ၏ ခ်ဲ႕ထြင္ေရးသားမႈမ်ားသာျဖစ္ပါသည္။ ျမင့္မိုရ္ေတာင္အယူအဆသည္ ဟိႏၵဴ၀ါဒႏွင့္ႏွီးႏြယ္ပတ္သက္ေနပါသည္။ ကၽြန္ေတာ့္အေနႏွင့္မယံုၾကည္ပါ။ မယံုၾကည္ေသာေၾကာင့္လည္း..
ဗုဒၶဘာသာ၀င္မ်ားအျပစ္မေရာက္ႏိုင္ပါ။ ကံသံုးပါးျဖဴစင္ရန္သာအေရးႀကီးပါသည္။

၂၄။ ဤေလာက စၾကာ၀ဠာႀကီး၏ အတိုင္းအရွည္ကို စာဖြဲ႔တင္စားရန္ အဘယ္သူသြား၍ တိုင္းထြာခဲ့သနည္း။
ဗုဒၶဘာသာတြင္..ပါရွိေသာ..ကမၻာတည္ပံုက်မ္းမွာ..ဟိႏၵဴ၀ါဒႏွင့္ႏွီးႏြယ္ပတ္သက္ေနပါသည္။ ရိုးယာဓေလ့အရ..ပံုျပင္သဖြယ္ေျပာျပၾကျခင္းသာျဖစ္သည္။

၂၅။ ဤအရာမ်ားသည္ လုပ္ၾကံဇာတ္ျဖစ္သည္ ဆိုက သင္အဘယ္သို႔ေျဖၾကားမည္နည္း။
မျဖစ္ႏိုင္ေသာအရာကို..မျဖစ္ႏိုင္ဟု ရိုးသားစြာ၀န္ခံရဲပါသည္။ ထိုအရာမ်ားေၾကာင့္ သစၥာေလးပါး တရားျမတ္သည္ေသြဖည္သြားမည္မဟုတ္ပါ။

၂၆။ အဘယ့္ေၾကာင့္ ယေန႔ ရဟႏၱာဟူသည္ မရွိရသနည္း။
ရဟႏၱာမ်ားသည္..မိမိကိုယ္ကို ရဟႏၱာဟု မေျပာဆိုရပါေခ်။ေလထဲတြင္ပ်ံမွ... ေသေသာသူကို အသက္ျပန္သြင္းမွ.. ရဟႏၱာမဟုတ္ပါေျခ။ ကိေလသာမွန္သမွ်အၾကြင္းမဲ့ပါယ္ခြာႏိုင္သူကိုသာ
ရဟႏၱာဟုေခၚေ၀ၚသမုတ္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ အထက္ပါ..သဘာ၀လြန္တန္ခိုးသတၱိမ်ားကို ..ေလာကီ စ်ာန္ဟုေခၚၿပီးတခ်ိဳ႕ေသာဘိုးေတာ္မ်ား၊ ေပ်ာက္ေစဆရာမ်ားသည္ပင္လ်င္..တတ္စြမ္းၾကပါသည္။

၂၇။ တပါးက်ိဳးက အားလံုးက်ိဳးသည့္ သီလကို အဘယ့္ေၾကာင့္ လံုႏိုင္သည္ဟု ေျပာသနည္း။
သီလငါးပါးပါေသာေၾကာင့္ ငါးပါးသီလဟုေခၚသည္.. ငါးပါးစလံုးလံုမွသီရျမဲသည္ဟုမဆိုသာပါ။
တစ္ပါးလံုလ်င္ တစ္ပါးေစာင့္ထိန္းႏိုင္သည္။ ႏွစ္ပါးလံုလ်င္ႏွစ္ပါး၊ သံုးပါးစသျဖင့္.. ကိုယ္တတ္စြမ္း သ၍ေစာင့္ထိန္းႏိုင္ပါသည္။တစ္ပါးက်ိဳးက အားလံုးက်ိဳးသည္ဟူေသာအယူအဆမွ မွားယြင္းပါသည္။

၂၈။ ေယရႈကို ျပည့္တန္ဆာ သားဟုဆိုက သု၀ဏၰသာမ၊ ရွင္သီ၀လိ၊ ဥပဂုတၱ၊ ပဒုမၼာေဒ၀ီ တို႔ကား အဘယ္သို႔ေျဖရွင္းမည္နည္း။
အဘယ္သို႕မွ် ေျဖရွင္းရန္မလိုပါ။ လြတ္လပ္စြာယူဆခြင့္ရွိပါသည္။

၂၉။ ပဒုမၼာေဒ၀ီ သားငါးရာ ဖြားရေလာက္ေအာင္ သူမသည္ လူမဟုတ္ေသာ ငါး သို႔ မဟုတ္ ဖား မ်ိဳး ျဖစ္ေနသေလာ။
ခ်ဲ႕ကားတင္စားျခင္းျဖစ္ပါသည္။

၃၀။ ရွင္ေတာ္ေဂါတမသည္ အဘယ့္ေၾကာင့္ ဘုရားျဖစ္သည္ဆိုက ငါသည္သင့္ကို မကယ္ႏိုင္ဟု ဆိုခဲ့သနည္း။

ဘုရားဟူေသာစကားလံုး၏ အဓိပၸါယ္ဖြင့္ဆိုပံုကြဲလြဲျခင္းသာျဖစ္သည္။ခရစ္ယာန္၊အစၥလမ္ အယူ၀ါဒ တို႕တြင္အရာအားလံုးကိုဖန္ဆင္းကယ္မမွ ဘုရားဟူသတ္မွတ္ေသာ္လည္း၊ ဗုဒၶဘာသာတြင္မူ သစၥာေလးပါးျမတ္တရားကိုထိုးထြင္းသိျမင္ေတာ္မူေသာေၾကာင့္ ဘုရားဟုသတ္မွတ္ပါသည္။

အက်ိဳးအေၾကာင္းညီညြတ္စြာျဖင့္ ေျဖၾကားေပးၾကပါရန္ ေတာင္းခံအပ္ပါသည္ခင္မ်ား

ေက်းဇူးတင္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment

ဒီေနရာေလးမွတဆင့္ ေ၀ဖန္အၾကံျပဳႏုိင္ပါတယ္